Skip to content

Wondertunes mélange

08/11/2009
by

Am vrut să fac un playlist tematic, ordonat frumos. De exemplu, 70s and 80s rock (căutam un motiv să pun clipuri cu The Smiths, The Cure, Aerosmith şi Led Zeppelin şi Bowie). Nu mi-a ieşit pentru că videoclipurile aveau embedingul dezactivat şi înregistrările de la concerte se auzeau prost. Pe lângă asta, nu voriam să fac un playlist lipsit de orice fel de prezenţă feminină. M-am răzgândit. Mi-a trecut prin cap să fac un playlist cu girl bands through the ages, dar mi-am dat seama că nu prea am materiale. Deci. Trăiască anarhia din winampul meu. Până nu mă răzgândesc din nou.

No comments yet

Lasă un răspuns

