Skip to content

Nevestele la comandă. Prin poştă, vreau să zic.

16/01/2010

Am mai auzit de multe ori despre conceptul de mail order wife (probabil în comedii stupide), dar n-aş fi crezut niciodată că există într-adevăr aşa ceva. Pentru mine personal, mail order wife îmi sună a sclavie şi exploatare. Poate sunt naivă, dar mi se părea absurd să mai existe încă acestă practică. Citing un articol de pe Bitch Magazine despre o nouă emisiune a lui Oprah, intitulată Marriage around the world, din curiozitate am vrut să văd ce rezultate dă google dacă îi torni „mail order wife” în search. Primul rezultat a fost un articol de pe Wikipedia, pe care nu am mai avut curiozitatea să îl citesc după ce am dat cu ochii de cel de-al doilea rezultat al căutării. Mail Order Bride Guide. Complete guide to finding a foreign wife. Interesant, îmi zic în sinea mea. Şi încă cum. Iată ce ne spun autorii site-ului:

Are there any good women left in the West? Sure there are. Are they easy to find? Not on your life! We, as men, are more and more wanting to step back from the types of women we meet now. With many women taking on the „me first” feminist agenda and the man continuing to take a back seat to her desire for power and control many men are turned off by this and look back to having a more traditional woman as our partner. What does that mean? That is one hell of a good question.

Clasica poveste. Feministe însetate de putere şi control, dornice să obţină dominaţia mondială şi să calce în picioare preţiosul orgoliu masculin. Orgoliu masculin, care săracul, nu-şi doreşte altceva decât un robot care găteşte/curăţă/spală/procreează şi îşi ţine gura. Preferabil să fie şi sexy. Din aia, ştii tu, ne-feministă. Adică o mail order wife. Atenţie, taxele poştale nu sunt incluse.

No comments yet

Lasă un răspuns

