Skip to content

Un site „aparent” misogin

26/02/2010

„Un site aparent misogin, adresat bărbaților, generează controverse” este titlul unui articol din Gândul despre un serial web interactiv 100% românesc. Sclavele mele se numeşte acesta. După ce am citit articolul, am intrat şi pe site-ul scavelemele.tare.ro; nu de alta, dar nu vream să mă scandalizez în necunoştință de cauză.

Sclavele meleScavele mele înseamnă trei domnişoare cu nume de stripteuze (Katy virgina, Roxy nebuna şi Suzy profesionista), care se fâţâie prin faţa camerelor de filmat, având pe ele doar nişte textile minuscule. Katy, Roxy şi Suzy fac orice le dictează stăpânii lor, i.e. click-urile utilizatorilor (ai opţiunea, de exemplu, de a-i închide gura uneia şi  de a o schimba cu alta). Acum, nici nu mai ştiu dacă să mă enervez sau să râd. Poate că ar trebui să-i felicităm pe producători pentru distribuţia diversificată. Lipseşte doar o asiatică pentru ca tabloul fanteziilor erotice să fie complet. Dar chiar aşa! Oare cum de nu s-au gândit producătorii la asta, hm? Conceptul nu se opreşte însă la nivelul fanteziilor. Daca o vrei pe una dintre sclave doar pentru tine, o poţi câştiga! Pe bune!

Ce mi se pare de-a dreptul revoltător e tupeul regizorului de a susţine că site-ul e misogin doar la prima vedere.

De fapt, toţi scenariştii americani specializaţi în comedie subliniază un adevăr fundamental: cea mai sigură metodă de a face comedie e să iei un adevăr dureros şi să-l exploatezi. În România, adevărul dureros e că femeile sunt percepute drept obiecte sexuale – cel puţin în presa tabloidă care are un succes nebun. Datele departamentului de cercetare şi datele de audienţă ale materialelor pe care le avem publicate pe diverse site-uri ne arată acelaşi lucru: publicul românesc consumă mult erotism, scandal şi misoginism. N-am vrut să educăm publicul, ci am vrut să îi oferim ceea ce-şi doreşte. De aici şi tenta uşor erotică, şi de scandal tabloid, şi de misoginism. (Kiki Vasilescu)
– sursa: Gândul

Um, site-ul e misogin! Şi la a doua, şi la a treia vedere. În plus, tot conceptul şi „conținutul” sunt de o superficialitate fără limite. Okay, site-ul nu-şi propune să educe publicul, dar când o afirmaţie ca cea de mai sus e făcută cu o asemenea lejeritate mă tem că nu pot aprecia sinceritatea.

Dar fetelor, nu vă faceți griji, pentru că vom fi răzbunate! În toamnă, urmează un serial web în care bărbații vor fi pe post de sclavi. Um… seriously?! Cred că nu mai e nevoie să spun că nu ăsta e tipul de egalitate pentru care militează feminismul.

Foto: gandul.info

No comments yet

Lasă un răspuns

