Skip to content

Romtelecom – idei originale din anii ’60

03/03/2010

Dacă mai aveaţi nevoie de încă un exemplu de stereotipuri ridicole folosite în publicitate, vă prezint azi reclama la oferta promoţională Romtelecom „Voce pentru Ea”.

Imaginea spune totul, nu? Clasicul telefon este reinventat sub forma unei truse de machiaj, pentru că evident asta ştiu femeile să facă cel mai bine, să se pudreze şi să se rujeze…ca să arate bine pentru lungile conversaţii pe care le vor purta…cu persoane care nu au cum să le vadă de la celălalt capăt al firului. Sau oglinda aia montată acolo le permite să-şi vadă interlocutorii? Nu ştiu, vedeţi, eu sunt femeie, tehnologia e un mister pentru mine. Ce bine că Romtelecom transformă telefoanele în obiecte de decor roz şi strălucitoare, asta mă va determina să învăţ şi eu să le folosesc.
Şi dacă tonurile de roz siclam nu v-au convins că femeile alcătuiesc publicul ţintă al ofertei, geniul creator din spatele acestei reclame a plantat şi bulina „Special pentru femei” pe afiş. Asta pentru că deşi este foarte dificil să mulţumeşti o femeie, Romtelecom ne arată printr-o figurină animată zglobiu că ei ştiu despre ce vorbesc femeile la telefon: farduri, pantofi, prăjituri şi bebeluşi. Ştiţi voi, subiecte pentru femei, lucrurile serioase le discută bărbaţii.
Iată că Romtelecom a înţeles ce le face pe femei fericite: să vorbească la telefon şi să se fardeze. Cu asemenea idei „proaspete”, reclamele româneşti din 2010 seamănă cu reclamele coreene la produse cosmetice…din anii ’60.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: