Skip to content

Vulva Original, mai mult decât un parfum

19/03/2010

Facebook e un istrument minunat. Nu pentru socializare, ci datorită linkurilor pe care le postează prietenii din listă. Aşa că am onoarea să vă prezint cea mai recentă descoperire a mea. Pregătiţi-vă psihic, nu va fi frumos deloc.

The NEW Vulva Original vaginal scent. După nume aş fi zis că e unul din acele deodorante intime care sunt la modă mai nou. Am urmărit filmuluţul de intro al site-ului, şi am început să am o vagă bănuială cam neliniştitoare. Creepy, îmi zic. Dar iată şi descrierea produsului, prezentat pe un fond muzical cel puţin bizar (mie îmi suna la un moment dat a coloană sonoră de film horror):

„The vaginal scent of a beautiful woman – VULVA original is not a perfume. It is the feminine, erotic, intimate scent for your own smelling pleasure.”

Da, est o substanţă care miroase a…vagin. Ghid de utilizare? Se aplică o cantitate mică de lichid pe mână, se lasă câteva secunde, după care se poate mirosi în voie. Femeie la sticluţă, genial, nu? Scopul acestei invenţii? „The irresistable scent that exudes from a sensuous vagina imediatly intensifies your erotic fantasies and starst the film rolling in your head”.

Nu ştiu despre voi, dar mie una mi s-a făcut pielea de găina. Dar dacă vă interesează o analiză mai aprofundată a subiectului, Jezebel a mai scris despre el ceva mai demult.

No comments yet

Lasă un răspuns

