Skip to content

Wondertunes – Body Image Friendly

17/08/2010

Tot scriind eu despre imaginea corpului, am încercat să fac o listă cu niște videoclipuri mainstream, care aduc în prim-plan probleme legate de imaginea corpului sau care, într-o mai mică sau mai mare măsură, ar putea fi etichetate body image friendly. Cam scurtă mi-a ieșit lista… Sugestii?

5 comentarii leave one →
  1. 24/08/2010 10:16

    Queen: Fat Bottomed Girls😉 http://www.youtube.com/watch?v=-D99n9f3vU4

  2. free permalink
    09/11/2010 23:50

    Ar merge si Creep? http://www.youtube.com/watch?v=XFkzRNyygfk&ob=av2e

    • plectrudis permalink
      12/11/2010 22:05

      Mulțumesc pentru sugestie. Adevărul e că nu m-am gândit la Creep deoarece clipul, din start, n-are nimic de-a face cu imaginea corpului, iar mesajul piesei e prea general. Doar dacă iei „I wanna have control, I want a perfect body” și faci o corelație cu tulburările de alimentație, atunci da, și Creep are legătură cu imaginea corpului. Însă n-aș spune că e body image friendly… Oricum, Creep rămâne unul dintre cele mai faine imnuri ale celor care nu se încadrează în standardele (de orice fel) impuse de societate🙂

  3. 26/11/2010 22:01

    Trupa asta o fost chiar f bună la un moment dat. Era așa, un guilty pleasure.
    Iar piesa asta e f bună

    • plectrudis permalink
      26/11/2010 22:27

      Și eu ascultam Sugababes (mai am și acum ‘Angels With Dirty Faces’ pe casetă), dar de piesa asta chiar uitasem. Merci🙂

Lasă un răspuns

