Skip to content

Wondertunes: dark / dreamy

26/11/2010

Soap & Skin – Thanatos

Bat For Lashes – Daniel

Fever Ray – Seven

Metallic Falcons – Airships

Glasser – Apply

3 comentarii leave one →
  1. 26/11/2010 21:18

    Minunat. Nu știam Metalic Falcons. I liiike
    Mergea si un Zola Jesus.
    My personal faves
    Night

    si
    Sea Talk

    (sper sa mearga formatările din comment)

    • plectrudis permalink
      26/11/2010 21:30

      Nici eu nu știam de Metallic Falcons până acum câteva zile, deși am tot ascultat și Matteah Baim și CocoRosie.

      Zola Jesus intră tot la descoperirile mele de săptămâna asta (deocamdată am ascultat doar Stridulum). Și acum că mă gândesc, mergea mai bine decât Glasser.

      • 26/11/2010 21:45

        Și eu tot cu Stridulum-urile (EP-ul si 2-ul, albumul) ma delectez. Întâi le diger pe astea și apoi trec la altele.
        E impresionant ce buna e si ea, la 21 de ani, si Soap & Skin, la 20.
        Girl powaaaah!

Lasă un răspuns

